05 września 2011

Licznik złapany! TUSALowa nakrętka oraz SAL z księżniczkami : )

Gratuluję Ani, której udało się złapać licznik! Oczekuj upominku :)


Może czas najwyższy abym zaprezentowała moja ozdobiona nakrętkę? 
Oto i ona - wyhaftowana tylko z resztek muliny.
Taka troszkę patchworkowa :)
Troszkę zastanawiałam się nad wzięciem udziału w zabawie SAL z księżniczkami. Wreszcie podjęłam decyzję i zapisałam się. Czemu miałabym nie podołać tej zacnej inicjatywie :) Dam radę! :)


Już w główce obmyślam księżniczkę! 
Nie jestem jeszcze zdecydowana która księżniczka zostanie wyhaftowana. Jakoś tak ostatnio ze zdecydowaniem u mnie ciężko ;)

3 komentarze:

  1. Gratuluję złapania licznika. Normalnie jesteś w czepku urodzona. Wypasiony ten Twój słoiczek a dokładnie hafcik patchworkowy. Podoba mi się ten sposób na resztki :) Ja też wyszywam księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję łapaczce licznika i milo mi ,ze będziemy wspólnie haftować. Nakrętka bardzo ładna i pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zapisałam się na Ksieżniczkowy SAL.

    OdpowiedzUsuń