31 sierpnia 2011

Wygrana torebka i zabawa w łapanie licznika!

Kilka dni temu zawitała w moim domu przesyłka z drugiego końca Polski. Mianowicie jest to torba, którą wygrałam w Candy u Naili . Uwielbiam torby! Z tą zaprzyjaźniłam się w szczególny sposób - pewnie dlatego, że jest bardzo pojemna.
Oto jak prezentuje się częściowo zapakowana.

 ... i ja w kawałeczku swojej okazałości - tej lepszej, bo z torbą! ;)

Jestem wielką fanka blogowych zabaw i miarę możliwości staram się brać udział w każdej napotkanej ;)

Po dwóch wygranych candy chcę zorganizować taką małą zabawę w Łapanie Licznika
Osoba, która będzie najbliżej 1234 wyświetlenia bloga, zrobi zrzut ekranu i wyśle go do mnie mailem otrzyma nagrodę niespodziankę. Do liczby 1234 jeszcze troszkę brakuje, więc serdecznie zapraszam do zabawy.

... a wiecie, ze mamy dzisiaj dzień blogów!
31 sierpnia – Dzień Blogów
Oczwiscie zaliczane do świąt nietypowych!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Ty to jesteś w czepku urodzona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i strasznie zazdroszcze :) sama polowałam na tą torbę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tej kolorowej pojemnej torby!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, dziękuję za udział w naszym candy i życzę szczęścia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej torby :) Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej torby :)
    Udało mi się złapać licznik na 1234 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super torba! Niezła nagroda ;)
    Ja złapałam 1235. Gratuluję szczęściarze powyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna torba. Już sam materiał jest cudny!
    Gratuluję wygranej i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń