21 września 2011

Finał wymianki z fantazją :)

Nadszedł ten długo oczekiwany dzień - finał wymianki z fantazją.
Dziękuję Moteczkowi za organizację tej wspaniałej zabawy!
Prezent przygotowałam dla Pogodnejrudbeki
Oto prezenty: - kuchenna mysia łapka - szmatk
i zakładka do książki, która mia byc zupełnie czymś innym ;)
W paczce znalazły się również przydasie i słodycze (których nie ujęłam na zdjęciach).  
   


Ja jeszcze swojej wymiankowej przesyłki nie otrzymam, lecz wypatruje listonosza każdego dnia! 
Jeśli tylko pojawi się z wymiankową przesyłką, pochwalę się co dostam!

Miłego dnia! 
... a teraz! do pracy rodacy! :)

Odwiedziłam dziś pocztę, aby nadać kilka listów. Okazało się, że przesyłka na mnie czeka! :) Gdybym się nie zjawiła, dostaby ja dopiero jutro, a tak już dziś cieszę się tymi ślicznościami które otrzymam. 
Dziękuję Lucynko
W przesyłce znalazł się piękny długi szal! Cudeńko! :) Już paradowam w nim po domu i czekam na chłodniejsze dni. Będzie towarzyszył mi bardzo często :)
Oto relacja fotograficzna:
  

 Postaram się pokazać Wam szal w innym ujęciu, np. na mnie :) ale to innym razem :)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich wymiankowiczów! :)
  

13 komentarzy:

  1. Świetne :) Mam nadzieję że listonosz zawita szybciutko do Twoich drzwi :)

    http://seelennea.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. FAjne upominki:)
    Myszki mają fajne pyszczki :)

    Ja swoją wymiankową czarownicę namówiłam i już czaruje listonosza żeby dotarł jak najszybciej! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy zrobiłaś :)
    Na pewno niedługo listonosz i Tobie przyniesie prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się cieszę, że wymiankowy prezencik dotarł do Ciebie na czas:)))
    Same śliczności ja tutaj widzę - i te wysłane, i te otrzymane.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie zabawne myszki wyczarowałaś, chustą koniecznie się pochwal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko rzeczywiście i o co dostałaś i to co wysłałaś-myszki piekniusie!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe prezenty, myszka słodka jest, a w taki szal chętnie bym sie otuliła

    OdpowiedzUsuń
  8. Myszki urocze. Szal już podziwiałam ... zapiera dech. Niech służy w te chłodne dni

    Pozdrawiam
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń