20 września 2011

Babeczki - na słodko! :)

Teraz żyję tylko egzaminem na prawo jazdy! : ) Chcę już je mieć! : )
Skończyłam kolejny projekt w pracy i miałam kilka godzin wolnego czasu. Spotkałam się z koleżanka i podczas rozmowy złapałam wielka ochotę coś upiec. Rozmawiałyśmy głównie o gotowaniu i pieczeniu. Wróciłam do domu i w kilka godzin powstało ok. 50 babeczek, które znikły w godzinę! Tyle pracy dla chwili przyjemności.

Prezentowały się uroczo, smakowały jeszcze lepiej! :)
(Babeczki powstały i znikły wczoraj)

Z hafciarskiego świata: z niecierpliwością czekam na wymiankowy prezent. Mam dziwne przeczucie, że paczka zgubi się gdzieś w trasie :) Już jutro zaprezentuję co ja przygotowałam.

1 komentarz:

  1. Świetnie wyglądają! - dobrze, że dziś idę na babskie spotkanie przy cieście, nie będę ich zazdrościć!

    OdpowiedzUsuń