06 września 2011

Owieczka! :)

W błyskawicznym tempie powstała owieczka, która pierwotnie miała być kartka lecz skończyła jako poduszeczka - breloczek. Myślę, że właścicielowi do którego już powędrowała spodoba się. To jest taka specjalna owieczka ! : )



Drobiazgi, które przygotowałam jako wygrana w zabawie licznikowej powędrowały już do nowej właścicielki. Zapomniałam sfotografować - tak się śpieszyłam, aby nie zamknęli mi poczty przed nosem :) Nowa właścicielka pochwali się na swoim blogu - tak myślę :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna specjalna owieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam- piękna owieczka :) zabawna i wesoła:) dziękuję za udział w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusia śliczna! Muszę też tak spróbować, chodzi mi o te frędzelki.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Owieczka jest zabójcza!:) Wywołuje uśmiech patrzącego!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń