30 lipca 2011

Finał letniej wymianki u Kolorowej mulinki.

Witam! Post powinien sam się opublikować właśnie dziś 30 lipca - bo ja nie mam dostępu do Internetu. Z daleka od otaczającego świata świętuję urodziny - które? Załóżmy, że 16-ste ;)

Dziś prezentuję prezent który przygotowałam dla kasiekw. Prezenty które przygotowałam to: zakładka do książki oraz poduszeczko-zawieszka oraz przydasie do scrapkowania :)
 

Natomiast prezent, który ja otrzymałam od Kasi to genialna bransoletka, ramka na zdjęcia oraz podkładka :) Jestem mega zadowolona! Bransoletka jest użytkowana non stop :)




Podziękowania dla Kamali za zorganizowanie wymianki :)

6 komentarzy:

  1. Śliczności sobie sprezentowałyście!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenciki te od Ciebie i te dla Ciebie przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze raz dziekuję za cudowne prezenciki i liczę, że te ode mnie choc troszke ci do gustu przypadły

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wymianka!! Twoja zakładka bardzo, bardzo przypadła mi serca aż żal, że nie xxx-uję. Kasi prezenty rónie urocze.

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj,
    zapraszam do mnie po miłą wiadomość :)
    Aśko

    OdpowiedzUsuń