24 lipca 2011

Śmieszne kolorowe karteczki... (2)

Wzory na piękne kolorowe karteczki wykorzystałam również do ozdoby pokoju. Przypięłam dwie "karteczki" do tablicy korkowej, która znajduje się w centrum mojego królestwa. Zostało mi jeszcze kilka do wyszycia. Wyszyłam też ich trochę, lecz zniknęły jak ciepłe bułeczki - zostały przywłaszczone przez osoby odwiedzające mnie ;) Mi zostały tylko 3 wzorki :) 
Kolejne wzorki karteczek które wyszyję chcę umieścić na sztalugach, które zakupiłam w Internecie. Czekam niecierpliwie na przesyłkę, która pewnie przyjdzie w tym tygodniu - kiedy to wyjeżdżam urodzinowo poimprezować w towarzystwie wspaniałych przyjaciół :)  
Oto część mojej tablicy korkowej: 


4 komentarze:

  1. Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorki milusie! Miłego imprezowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Słońce, właśnie otrzymałam paczuszkę od Ciebie i umieram ze szczęścia. Zakładka przecudna, już do książki ja wrzuciłam i czytać będe... zawieszka wiem gdzie zamieszka, bo idealnie mi się z sypialnią komponuje, a przydasie i słodycze wymiatają

    OdpowiedzUsuń