23 lipca 2011

Wyróżnienie.

Spotkała mnie dziś miła niespodzianka. Dostałam wyróżnienie od Misiabe . Dziękuję bardzo! :) Nie miałam pojęcia, że tego typu zabawy mogą sprawić tyle radości. 


Czas abym napisała 7 rzeczy o sobie:
1. Nie lubię zwierząt - żadnych! Mam rybkę, którą toleruję. Ponadto mieszkając na wsi mam: 2 konie, 3 psy, kota i królika. Nie muszę mieć z nimi styczności - od tego są inni w domu :)
2. Ulubionym miejscem w domu jest kuchnia - potrafię spędzić tam mnóstwo czasu oddając się pieczeniu lub gotowaniu. 
3. Kolor dominujący w moim życiu to zielony.
4. Uwielbiam podróżować stopem.
5. Lubię kolorowe, proste filmy o miłości :)
6. Nie lubię ponuraków :)
7. Po siódme! Dostałam się na studia II-go stopnia oraz na staż - więc od września i października mam dużo zajęć :) 


 Kolejnego punktu nie spełnię - czyli wytypowanie 16 blogów, gdyż nie znam aż tyle - a przypadkowo nie chcę typować.

Pozdrawiam i wracam do pieczenia tortu imieninowego dla mamy :)


2 komentarze: