10 maja 2012

REKLAMA - blogowego e-sklepiku "Moja Pasmanteria"


Może ktoś już z Was natrafił na blogowy e-sklepik, albo na allegrowe aukcje firmy Moja Pasmanteria, która jest prowadzona bardziej hobbistycznie, aniżeli jako wielki biznes.

Jako, że przyczyniałam się pomysłem do powstania takiego miejsca
chciałabym Was zapoznać z tym sklepikiem.
Asortyment jest ubogi, ale z każdym dniem przybywa produktów.

Blogowy e-sklepik powstał jako bezpłatna próba
- może kiedyś urodzi się z tego prawdziwy sklep internetowy. 

Zakup odbywa się w bardzo prosty sposób. Zainteresowało Cię coś?
Zostaw komentarz lub bezpośrednio napisz maila: moja-pasmanteria@wp.pl
Zalecany tytuł maila: zamówienie e-sklepik

Więcej na stronie e-sklepiku lub bezpośrednio pod mailem: moja-pasmanteria@wp.pl
Można negocjować ceny -  w rozsądnych granicach :)


Najważniejsza uwaga! 
Sprzedaż odbywa się legalnie. Do każdego zakupu dołączony zostanie paragon.
Jest do legalnie działająca firma, dodatkowo prowadząca handel pasmanteryjny.
W razie chęci istnieje możliwość wystawienia faktury VAT.

Nie ma tego co Cię interesuje? Napisz, może nie zostało jeszcze w e-sklepiku zaprezentowane.

Zapraszam na zakupy.



P.S. W razie jakichkolwiek pytań, uwag istnieje możliwość kontaktu również ze mną. 
Chociaż mogę nie znać odpowiedzi na wszystkie pytania ;)

3 komentarze:

  1. Nie omieszkam tam zajrzeć w wolnej chwili.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie zapowiadający się sklepik!! Fajne ma wstążeczki:))
    A my odliczamy dni do wydarzenia i nie powiem że zaczynam się stresować:)
    Dzięki za wszystko Kochana i pozdrawiam bardzo mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno zajrzę do tego e-sklepiku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń