20 sierpnia 2012

DRUGI CUPCAKES! :)

Nie w weekend, ale w ostatnim tygodniu powstał drugi cupcakes. Czasu zabrakło, aby zaprezentować.
Przez wolny weekend nie postawiłam ani jednego krzyżyka, bo żeglowałam! :)
Tak prezentuje się druga słodkość:


A tak prezentują się moje żagle:




Szaleństwa z wiatrem nie było, nie takie na jakie się nastawiałam. 
Za to słońca było tak wiele - wróciłam i wyglądam jak buraczek ćwikłowy.

I zachód słońca nad Jeziorem Solińskim



W następny weekend też tam muszę być - kocham to! :)


5 komentarzy:

  1. Żeglowanie jest świetne(wiem coś o tym), a babeczki smakowite. Niestety ani jedno, ani drugie w tej chwili nie dla mnie;-0

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię zakładki - Twoja wygląda smakowicie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne babeczki i udany wypoczynek!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądają obie :)
    a żagle- pozostaje pozazdrościć widoków i wrażeń! :)

    OdpowiedzUsuń