01 marca 2012

WYNIKI CANDY OKŁADKOWEGO :)

I nadszedł ten dzień w którym Piegusy powinny świętować :) Ja jestem dumna ze swoich piegów, czekam na wiosenne promyczki słońca, które obudzą niektóre z zimowego snu ;)

Nie przeciągając. Wyników losowania dokonam szybciutko, gdyż nie mam za wiele czasu na wycinanki. 
Za chwilkę wybywam na kilkunastodniowe praktyki z Niemcami :) Paczuszka z wygraną zostanie wysłana po moim powrocie, więc proszę o cierpliwość :)

Zaczynam losowanie. Chętnych było 69 osób. Sporo! Dziękuję Wam! Uruchamiam RANDOM . . . . . 
Uruchomiony! Wpisuję liczby od 1 do 69 i klikam GENERATE  i . . .ja już wiem ;) 
Jeszcze tylko obrobię print screen i Wy poznacie zwycięzcę :)


Gratuluję! Zwyciężczynią została Pani z numerem 1! 
Brawa!
Przedstawiam Wam Janielkę! 






12 komentarzy:

  1. Hura, hura ale sie cieszę bo okłądeczka bardzo mi się podoba.:) Jupi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiśnik fantastyczny! grayuluję zwycięscy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla szczęściary! Dziękuje za zorganizowanie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. brawo! brawo Janielka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wspaniałą zabawę i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni a Tobie dziękuje za zabawę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i zapraszam do mnie na solne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń