12 marca 2012

Powroty :)


Wróciłam z praktyk. Ktoś kojarzy to miejsce ze zdjęć? ;) W tym właśnie miejscu znajdowało się całe centrum dowodzenia. Poznałam dużo fantastycznych ludzi, oraz odświeżyłam wspomnienia z przed lat. 
Moja głowa jeszcze nie do końca przestawiła się na język polski, ale idzie jej całkiem nieźle ;)
 Mam nadzieję, że nowo nawiązane znajomości będą się rozwijały. 
Do tego trzeba chęci z dwóch stron - ja chętna jestem :D Czas pokaże...




Zabieram się za wykończenie prezentu dla Janielki oraz wracam do robótkowego szaleństwa. 
Wielkanoc niebawem, a ja jeszcze nic w tym kierunku nie poczyniłam. Mam wielkie zaległości w pracy 
i troszkę na studiach przez ten wyjazd, ale nie żałuję! Zaległości nadrobię, a wspomnienia zostaną!  



5 komentarzy:

  1. Toż to pałac w Kurozwękach! Znam tylko ze zdjęć, bo bardzo podoba mi się wykończenie i kolorystyka elewacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam przyjemność już kilkakrotnie tam być i poznać od innych stron to miejsce - niekoniecznie dostępnych dla turystów :) Gorąco polecam w miesiącach wakacyjnych w miarę możliwości, gdyż to bardzo daleko jest :)

      Usuń
  2. Witaj! Piękne miejsce, uwielbiam pałace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenciki sa cudowne.;) Wszystko mnie zauroczyło. Przydasie bardzo się przydadzą.:)
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń