06 stycznia 2012

Candy okładkowe! :)

Z okazji zbliżającego się mojego ulubionego święta Dnia Piegów ogłaszam zabawę, czyli tzw. candy. 
Do wygrania jest okładka na zeszyt formatu A5 (gruby zeszyt 200 kartek) oraz różnorodne przydasie.

Na okładce znajdzie się haftowany napis wybrany przez zwycięzcę. 
Moje propozycje to: MOJE PRZEPISY, NOTATNIK, BRUDNOPIS, 
ale to dopiero po zakończeniu zabawy i wylosowaniu zwycięzcy.

Zasady zabawy:

W zabawie może wziąć każdy, kto posiada bloga. 
Wystarczy zostawić komentarz pod tym postem z chęcią udziału, 
a następie umieścić na swoim blogu banner z linkiem do tej zabawy.



Zapisy do 29.02 do północy!

Losowanie zwycięzcy nastąpi 1 marca czyli w Dniu Piegów! :)


Serdecznie zapraszam! :)


67 komentarzy:

  1. jestem pierwsza.:) Może sie uda bo bardzoooo mi sie podoba zeszycik.

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja z chęcią ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka super! Przydałaby się taka na mój zeszycik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję z udział w zabawie u mnie!
    Śliczna okładka:). Z chęcią zapisze się i ja po takie słodkości, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnę taki przepiśnik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka śliczna okładka... idealnie nadawałaby się na przepiśnik:)
    zgłaszam się i z niecierpliwością czekam na losowanie:)
    pozdrawiam
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeńko:) mmm... z przepsiów zapisanych w takim notesiku żaden zakalec by nie wyszedł:) ustawiam się w kolejce licząc na odrobinę szczęścia.

    banerek u mnie na blogu, korzystając z okazji zapraszam na candy do mnie:)


    pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała okładka:)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam
    Ps.zapraszam do mnie na cukierka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł na candy:) Chętnie przygarnę taki "zapiśnik":)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała rzecz! właśnie potrzebuję zeszytu na swoje przepisy kulinarne ;) trafione candy!!!
    zapraszam też do siebie na bloga, u mnie również cukierki;)
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, śliczna ta okłada. bez zastanowienia się zapisuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne candy:)
    chętnie się zapiszę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się kolejce, śliczny zeszyt - przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jako właścicielka pięknych piegów czuję się w obowiązku odpowiednio uczcić zbliżające się święto :) tym samym zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  16. Już od dawna myślałam o takim zeszycie na notatki, a Twoja okładka byłaby idealnym uzupełnieniem takiego zeszytu.
    Z miłą chęcią dopisuję się do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  17. ..a może teraz mi się poszczęści, tak jak Tobie kiedyś u mnie... ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam motywy babeczek,więc nie może mnie także zabraknąć;)zapisuję się i cierpliwie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuję na taką zabawę,
    nie wiedziałam że 1 marca jest Dzień Piegów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, super, że do Ciebie trafiłam :))

    mrs-pereira.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  21. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się i poobserwuję bo bardzo ciekawe są Twoje prace:)

    Pozdrawiam,Mariola:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam się w kolejce po okładkę, pozdrawiam i lecę zobaczyć następne Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Okładka na własny zapiśnik od dawna jest moim marzeniem, więc szybciutko się wpisuję!
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie wezmę udział w zabawie. Od dawna miałam uporządkować moje przepisy i oto nadarza się okazja :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie http://pracownia-maximy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. OOO już widzę tam piękny napis ale jak wygram to zdradzę jaki :)
    Oczywiście staję w kolejce i zapraszam na candy u mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  27. oj,coś ślicznego,chętnie przygarnę:)http://wmalymdomku1.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki fajny - ach, mieć taki, ach mieć...

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się, piękny notatnik! Przydałby mi się taki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga http://miabstraccion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj jakie słodkie babeczkowe Candy...pysznie...ustawiam się grzecznie:-)zapraszam też po moje ciacho:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja by chciała taka okładkę, nawet bez napisu.Może mi się poszczęści. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  33. Taaak! Bardzo chętnie przygarnę tą oto okładkę - bardzo bardzo mi się przyda.. :)
    informacja w pasku bocznym http://jdarkhandmade.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  34. grzecznie ustawiam się w kolejce :) i ja bym chciała przepiśnik xD

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadzieję, że osoby z pingera mogą się zgłaszać. Jeśli tak, to... Zgłaszam się :D
    Tutaj info: http://disincentive.pinger.pl/m/10382095
    no i na wszelki wypadek mejl; fetachan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ustawiam się i ja w kolejce po cichutku licząc że szczęście uśmiechnie się właśnie do mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Byabym zaszczycona. Zdjęcie zaraz dodam. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za zapisanie się na moją zabawę - i a chęcią wezmę udział w Twojej:-) Okładka jest śliczna, chętnie bym się nią zaopiekowała:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki świetny byłby to CraftBook :} Taki z projektami! Może mi się poszczęści :} Wstawiam banerek!

    OdpowiedzUsuń
  40. No proszę, to u mnie też losowanie odbędzie się w Dniu Piegów, nawet nie wiedziałam ;)) A okładka super, z przyjemnością się piszę i zapraszam na moje candy :) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    pozdrawiam i zapraszam na moje cukierki

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapisuję się. A ta okładka pześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też , ja też bardzo chętnie się ustawię w kolejeczce :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  44. No nawet nie wiedziałam że jest święto piegów:) Szalenie fajnie:) A ja przy okazji ustawiam się w ogoneczku po cudeńko!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Niecierpliwie czekam na Dzień Piegów, bo zapisuję się na losowanie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie by bylo wygrac taki prezent :) Czekam na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej. Czy ktoś mógł by mi powiedzieć jak się wstawia banner na swojego bloga? Dopiero zaczęłam i nie mam pojęcia jak to się robi, a chciałabym też startować w takich konkursach jak, np. ten.
    Z góry bardzo dziękuje za pomoc ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. Cześć !
    Super candy i bardzo chętnie się na nie zapisuję. Banerek wstawiłam na swojego bloga, na którego bardzo serdecznie Ciebie zapraszam !

    http://pani-motylkowa.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  51. Wygląda bosko! Okładka na przepiśnik jak malowana :) Chciałabym, chciała ;) pozdrawiam iziowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. nie mam bloga ale do ciebie zaglądam często, no i mam mnóstwo przepisów dla których brak mi wspaniałego ubranka ;)
    MirellaS70@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Wspaniała okładka:) Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się. ;)
    Wspaniała praca!
    Link do mojego bloga:
    http://xyummymuffins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. super przepiśnik... zapraszam do mnie
    http://aneaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczności! Oczywiście, że na przepisy! Staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  57. Okładka jest cudna i przydałaby mi się na zeszyt z przepisami :).

    OdpowiedzUsuń
  58. Dzień dobry uczestniczę w kandyzie na piękny notatnika http://rukodelenkino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. cóż za słodkość!
    zapisuję się z przyjemnością i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja staję w tej przemiłej kolejce :)

    Zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  61. Spróbuję szczęścia chociaż pechowiec ze mnie. Staję w kolejce i czekam na losowanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. ja też się dopisuję :)
    banerek na blogu oliwkowescrapowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. zapisuję się i zapraszam na Candy do siebie:)

    OdpowiedzUsuń